Zdrowa para, czyli jak gotować smacznie i zdrowo

2015-07-02 12:00:00 (ost. akt: 2016-02-17 14:00:30)

Autor zdjęcia: informacja prasowa

Podziel się:

Obecnie coraz więcej osób przykłada wagę do tego co i jak je. Wszechobecny fast food jest stopniowo wypierany przez filozofię slow food. Zapanowała moda na zdrowie, dlatego osoby będące na dietach poszukują nowych rozwiązań kulinarnych. Wszystko po to, aby podnosić jakość posiłków.

Wiele osób na stałe wpisało do swojej diety potrawy przygotowane na parze. Nic dziwnego, ponieważ jest to gwarancją dobrego samopoczucia, zgrabnej sylwetki, a jednocześnie oszczędności czasu.

Dlaczego warto gotować na parze?
1. Tak przygotowywane dania zachowują o 50% więcej witamin i minerałów niż tradycyjnie ugotowane potrawy (produkty gotowane w wodzie zostawiają w niej wiele odżywczych substancji).
2. W 100% zachowują swój naturalny aromat oraz kolor.
3. Nie trzeba przygotowywać posiłków z dodatkiem jakiegokolwiek tłuszczu!
4. Wszystkie dania, które powstają na prze są lekkostrawne i niskokaloryczne.
5. Gotowanie na parze przebiega bardzo szybko.

Jak to się robi?
Gotowanie na parze jest nie tylko zdrowe ale również bardzo proste. Ta metoda pozwala nam przygotować właściwie wszystko (warzywa, owocowe, ryby, mięso, ryż, kasze). Na rynku dostępnych jest wiele urządzeń, których celem jest ułatwienie nam tego procesu. Parowar, szybkowar, specjalne garnki z perforacyjną wkładką oraz koszyczki do gotowania na parze. Dzięki nim mamy kompletny obiad – smaczny, zdrowy i pełnowartościowy.
Więcej informacji thermomix.pl.

Komentarze (1)

Dodaj komentarz Odśwież

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Kamila #2453534 | 79.188.*.* 3 mar 2018 21:02

    Obiady często gotuję w parowarze Philipiaka bo to wygodne i szybkie gotowanie. Nie bez znaczenia jest też dla mnie fakt że dzięki parze w potrawie zostaje więcej witamin i składników odżywczych.

    ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)