Kontakt - Fit nie Fat

2015-08-01 12:00:00 (ost. akt: 2017-01-24 16:22:23)

Podziel się:

Monika Nowakowska
redaktor naczelna
tel. 502 499 524
e-mail: kontakt@fitniefat.pl

Reklama
reklama
tel. 89 539 77 35
e-mail: kontakt@fitniefat.pl

Zachęcamy, dzielcie się swoimi przepisami, zdjęciami z waszej aktywności, zdjęciami waszych posiłków. Pokażcie, że jesteście fit, że zdrowo się odżywiacie i jesteście aktywni. Twórzcie z nami gazetę!

Znajdziecie nas na Facebooku - https://www.facebook.com/FitnieFat
Instagramie - https://www.instagram.com/fit_nie_fat/

Kontaktujcie się z nami, piszcie, wysyłajcie zdjęcia: kontakt@fitniefat.pl


grudzień 2016:

- OTWÓRZ
W numerze: Fit święta i sylwester? Oczywiście! U nas znajdziesz przepisy i porady dietetyków - str. 3-8. O kondycję zadba Marta, która proponuje trening przed wypadem na stok - str. 14-15. Tęsknisz za wodą? Okazuje się, że aquafitness jest lepszy niż ten w klubowej sali - str. 9. Przeczytaj także o naszym okładkowym bohaterze. Kim jest Przemek Opalach? Zajrzyj na str. 10. O treningu funkcjonalnym przeczytasz na str. 17. Zapraszamy do lektury!


październik 2016:

- OTWÓRZ
W numerze: Zadaj sobie pytanie, na czym Ci zależy. Określ sobie cel i dąż do doskonałości. Tą osiągniesz dzięki wytrwałości i pasji, bo zdrowym stylem życia można się zafiksować. Do dzieła. Przepisy fit znajdziesz na str. 5 i 7, a o kondycję zadbasz z naszymi trenerkami – Martą, która namawia na trening ze sztangami (str. 15), i Patrycją – podpowiada, jak ujędrnić pośladki (str. 17). Chcesz sprawdzić, w jakiej kondycji jest twój organizm? Wystarczy tylko kropla krwi. Zajrzyj też na str. 20. Zapraszamy do lektury!


czerwiec 2016:

- OTWÓRZ
W numerze: Wiemy, że jesteście aktywni! Daliście temu dowód 5 czerwca w parku Kusocińskiego w Olsztynie. A to za sprawą Pikniku Rodzinnego organizowanego przez „Fit Nie Fat”, „Naszego Olsztyniaka”, „Gazetę Olsztyńską” i Fundację „Przyszłość dla Dzieci”. Zdjęcia z imprezy macie okazję zobaczyć w tym numerze gazety. Tu także smaczne przepisy na grilla, a także z truskawką w roli głównej. Trenujecie? Też musicie dobrze się odżywiać. Nasz dietetyk radzi, co jeść przed i po treningu. Nie zapominajcie o ruchu. W poszukiwaniu aktywności pomocna będzie także nasza Gazeta, wiec zapraszamy do lektury!


kwiecień 2016:

- OTWÓRZ
W numerze: Pamiętaj, że dzień trzeba zacząć od śniadania, które da Ci energii na kolejne godziny. Kolejnye posiłki - obiad i kolacja też muszą być fit, więc u nas znajdziecie przepisy. Warto też skorzystać z trików, które przyspieszą twoją przemianę materii. O tym na str. 4. Jesteś kobietą o typie sylwetki jabłko? Zajrzyj na str. 18. Tam znajdziesz trening, który powinnaś wykonać przynajmniej trzy razy w tygodniu. Szybko zauważysz jak zmienia się twoje ciało. Dla osób, które podczas treningu chcą się także dobrze bawić, polecam materiał ze str. 24. Tam propozycje, które powinny przypaść do gustu. Poznaj też ludzi, którzy w aktywności znaleźli pasję. Ważne jest również przekonanie, że cel, który sobie stawiasz, jest do osiągnięcia. Brakuje ci motywacji? Pomocne będzie wsparcie naszej okładkowej bohaterki Natalii Gackiej. Zapraszamy do lektury!


luty 2016:

- OTWÓRZ
W numerze: Na pierwszym miejscu jest aktywność. Mniej cukru, soli i tłuszczu, więcej
błonnika, czyli warzyw i owoców oraz produktów zbożowych. Mamy nową
piramidę zdrowego żywienia. Sprawdź ją! Brakuje Ci czasu i zapominasz o jedzeniu? Pewnie wybierasz drogę na skróty, sięgając po słodkie lub słone przekąski. O tym jak przygotować
zdrowy, szybki i wartościowy posiłek do pracy, radzi dietetyk. W numerze także kronika sportowa, czyli najważniejsze wydarzenia 2015 roku. To bardzo kobieca sylwetka, na widok której mężczyźni mają maślane oczy. Gruszki cechują się wąską talią, krągłymi biodrami oraz pośladkami. Iloraz obwodów talii i bioder jest mniejszy niż 0,8. Jak panie o tej sylwetce powinny ćwiczyć? Radzi Ola Żelazo, instruktorka fitness.


czerwiec 2015:

- OTWÓRZ
W numerze: Poznajcie egzotyczną gruszkę. Na ostro w guacamole, na słodko w musie kakaowym, na słono jako pasta kanapkowa... Awokado daje nam wiele możliwości kulinarnych, a przy tym jest bardzo zdrowe! FIT znaczy smacznie - zobaczcie nasze przepisy. Chcecie popracować nad swoją sylwetką? Nie ma problemu! Pomogą wam w tym trenerzy personalni z olsztyńskich siłowni. Stare jak świat przysłowie mówi „Ruch to zdrowie”. Jego aktualność, podobnie jak innych powiedzeń przekazywanych sobie z pokolenia na pokolenie, nie straciło na znaczeniu, ale wymaga już korekty. Zdrowie to ruch, ale i też właściwa dieta. Dopiero oba te czynniki, bezgranicznie zależne od siebie, decydują o naszym zdrowiu. Jest to styl życia, od którego, jak głoszą naukowcy, aż w 50 procentach zależy nasze zdrowe funkcjonowanie.


marzec 2015:

 - OTWÓRZ
W numerze: Co drugi Polak ma nadwagę i zarazem co drugi stara się kontrolować, ograniczać ilość spożywanego jedzenia. Tak przynajmniej wynika z sondażu przeprowadzonego przez CBOS. Stosujemy diety, ćwiczymy, ale nie zawsze udaje nam się osiągnąć wymarzony rezultat. Odchudzanie bowiem zaczyna się w głowie. Na początek zadajmy sobie pytanie, dlaczego mamy nadwagę, skąd się biorą nasze problemy: czy musimy wyłączyć z diety produkty, przez które gromadzimy tłuszczyk, czy też chodzi o nasze emocje. Wiele osób w stresie zagląda do lodówki. Pamiętajmy też, że nieodłącznym etapem odchudzania nie jest tylko zmiana odżywiania, ale też sport. Nie zapominajmy o aktywności. Pamiętajcie, że jedzenie fit naprawdę może być pyszne i kolorowe, a ćwiczenia dopasowane do naszej formy. Wystarczy tylko wszystko przemyśleć, a czasem podpytać ekspertów. Z pewnością pomocna też będzie nasza gazeta.


Adres:
WYDAWCA OLSZTYN SP. Z O.O.
ul. Tracka 5
10-364 Olsztyn
tel. centrali – tel. 089 539 77 00
fax 89 539 77 33
e-mail: kontakt@fitniefat.pl

Komentarze (0)

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB