Pasztet warzywny z amarantusem

2016-02-08 11:17:31 (ost. akt: 2016-02-08 11:39:03)

Autor zdjęcia: Arch. prywatne

Podziel się:

Danie fit proponowane przed redakcję "Fit nie Fat". Smaczne i zdrowe.

Składniki:
- 100 g ziaren amarantusa 
- 200 g czerwonej soczewicy
-  2 marchewki 
- 1/2 cukinii 
- 4 różyczki brokuła
-  2 jajka 
- łyżka mąki pełnoziarnistej 
-  2 ząbki czosnku
- garść posiekanych liści  natka pietruszki, koperku i szczypiorku
- sól himalajska do smaku
- czarny pieprz do smaku
- olej albo oliwa z oliwek do wysmarowania blachy

Przygotowanie:
1. W oddzielnych garnkach ugotować do miękkości amarantus , czerwoną soczewicę oraz obrane i umyte warzywa.
2. Kiedy amarantus, soczewica i warzywa będą miękkie, odcedzić z wody i umieścić w dużej misce. Dołożyć do nich przeciśnięte ząbki czosnku, jaja, mąkę, posiekane zioła, odrobinę soli i pieprzu. 
3. Za pomocą ręcznego blendera wszystkie składniki zmiksować na gładką masę. Całość przelać do wysmarowanej oliwą blachy (keksówka o wymiarach 25 x 13,5 cm).
4. Pasztet piec przez 50- 60 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni C.
SMACZNEGO!


Komentarze (0)

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB