Reklama i dystrybucja

2016-03-24 11:40:50 (ost. akt: 2017-02-17 15:36:39)

Autor zdjęcia: pixabay.com

Podziel się:

„Fit Nie Fat" to bezpłatny magazyn dla mężczyzn i kobiet, którzy lubią aktywność fizyczną i chcą zdrowo żyć. Nasze hasło brzmi: "Wszędzie, aktywnie, zdrowo, na sportowo!" Nasz cel to edukowanie, przekazywanie wiedzy oraz ćwiczenie prozdrowotnych postaw wobec życia, w tym odżywiania się, aktywności fizycznej oraz pozytywnych relacji społecznych opartych na zdrowej, sportowej rywalizacji.

Zachęcamy Państwa, byście do tych zdrowych nawyków namawiali mieszkańców Warmii i Mazur razem z nami. To możliwość promocji Waszej marki w magazynie „Fit Nie Fat” – udział w tworzeniu jedynego na Warmii i Mazurach magazynu dla aktywnych, który skupia się przede wszystkim na zdrowym trybie życia.

Promujmy wspólnie zdrowy styl życia!
Pokażmy, że aktywność to zdrowie.
Razem możemy więcej!

Zapraszam do współpracy!
tel. 502 499 524
e-mail: kontakt@fitniefat.pl


Znajdziecie nas też na FB - https://www.facebook.com/FitnieFat

Jeśli jesteście zainteresowani patronatem FIT nie FAT?
Organizujecie projekt i jesteście zainteresowani naszym partnerstwem? Piszcie: kontakt@fitniefat.pl


DYSRTYBUCJA
OLSZTYN
KLUBY FITNES/SIŁOWNIE
Fitness Park, ul. Marka Kotańskiego 2
Klub Motywacji, ul. Pstrowskiego 29/6A
Body Perfect, ul. Kętrzyńskiego 5
Kinetic Fitness Club, ul. Piłsudskiego 44a/Galeria Warmińska, ul. Tuwima 26
Fit Perfect, ul. Grabowskiego 18
KG Gym, ul. Dolna 16

BASENY
Piłsudskiego 68 B, Aquasfera
ul. Bydgoska 33, BASEN OSW
Żołnierska 13 a, Basen OSIR
ul. Mariańska 1, Basen

CRS Ukiel, ul. Kapitańska 23
EkoSklep, Ratuszowa 7
Hangloose Caffe, ul. Kapitańska 21
Warmia Towers, ul. Barczewskiego 12
Koemi, 11 Listopada 7
Coctail Bar Złoty Klucz, ul. 11 Listopada 5
Instytut Edukacji I Sportu Zdzisław Czaplicki, ul. ul. Warmińska 27
Sklep Zdrowa żywność Zieleniak, ul. Kanta 1 c
Doktor Fit - Aura, ul. Piłsudskiego 16, Galeria Warmińska, ul. Tuwima 26
Alicja Gabinet Kosmetyczny, ul. Iwaszkiewicza 22c
Akson Centrum Zdrowia Psychicznego, ul. Adama Mickiewicza 31
Centrum Terapii Naturalnych mgr Jan Pawlik, Sielska 12K
Polkard, ul. Jaroszyka 3
Spa Siła Spokoju, Hotel Dyplomat, ul. Dąbrowszczaków 28
Fryzjernia, ul. Warszawska 92/94
Biuro Ogłoszeń Gazety Olsztyńskiej, ul. Partyzantów 71
Piekarnia Cukiernia Szabelski, Kaufland, ul. Metalowa 2
Piekarnia Tyrolska - wybrana sieć
Poradnia dietetycza Mój dietetyk
Poradnia dietetyczna Natalii Ulewicz
ul. Barcza 3a, Biuro Ogłoszeń Nagórki
ul. Partyzantów 71, Biuro Ogłoszeń
ul. Jagiellońska 37, Tesco
ul. Sikorskiego 1b, Practiker
pl. Pułaskiego 7 , CH MANHATAN
Oczapowskiego 12 b, Biblioteka UWM

UCZELNIE
Biblioteka UWM, ul. Oczapowskiego 12 b
OSW Olsztyn, ul. Bydgoska 33

INSTYTUCJE
OLSZTYN
al. Piłsudskiego 7/9, Urząd Wojewódzki
plac Jana Pawła II, Urząd Miasta
plac Bema 5, Starostwo Powiatowe
Emilii Plater 1, Urząd Marszałkowski (od strony sądu)
Miejska Informacja Turystyczna
stary ratusz
ul. Niepodległości 44, Szpital Miejski

POWIAT:
DOBRE MIASTO
ul. Warszawska 14, Urząd Miasta w Dobrym Mieście
ul. Olsztyńska 2, Centrum Kultury
BISKUPIEC
al. Niepodległości, Urząd w Biskupcu
BARCZEWO
plac Ratuszowy 1, Urząd Miasta w Barczewie,
ul. Słowackiego 5, Centrum Kultury
PURDA
Purda 19, Urząd Gminy w Purdzie
OLSZTYNEK
ul. Ratusz 1, Urząd Miasta w Olsztynku
STAWIGUDA
ul. Olsztyńska 10, Urząd Gminy w Stawigudzie
DYWITY
ul. Olsztyńska 32, Urząd Gminy w Dywitach
ul. Olsztyńska 61, Sklep Spożywczy SHPA Argo Dywity
Między Deskami, Tomaszkowo
Lewiatan, Tomaszkowo

A także dystrybucja z ręki podczas wybranych imprez i akcji sportowo-rekreacyjnych.


grudzień 2016:

- OTWÓRZ
W numerze: Fit święta i sylwester? Oczywiście! U nas znajdziesz przepisy i porady dietetyków - str. 3-8. O kondycję zadba Marta, która proponuje trening przed wypadem na stok - str. 14-15. Tęsknisz za wodą? Okazuje się, że aquafitness jest lepszy niż ten w klubowej sali - str. 9. Przeczytaj także o naszym okładkowym bohaterze. Kim jest Przemek Opalach? Zajrzyj na str. 10. O treningu funkcjonalnym przeczytasz na str. 17. Zapraszamy do lektury!


październik 2016:

- OTWÓRZ
W numerze: Zadaj sobie pytanie, na czym Ci zależy. Określ sobie cel i dąż do doskonałości. Tą osiągniesz dzięki wytrwałości i pasji, bo zdrowym stylem życia można się zafiksować. Do dzieła. Przepisy fit znajdziesz na str. 5 i 7, a o kondycję zadbasz z naszymi trenerkami – Martą, która namawia na trening ze sztangami (str. 15), i Patrycją – podpowiada, jak ujędrnić pośladki (str. 17). Chcesz sprawdzić, w jakiej kondycji jest twój organizm? Wystarczy tylko kropla krwi. Zajrzyj też na str. 20. Zapraszamy do lektury!


sierpień 2016:

- OTWÓRZ
W numerze: Oddajemy kolejny numer „Fit Nie Fat" w Wasze ręce. Liczymy na to, że każdy znajdzie w nim motywację do tego, by zdrowo się odżywiać i być aktywnym na co dzień. Piszemy o tym, czym są otręby, zachęcamy do jazdy na rolkach i nartorolkach. Znajdziecie też przepisy na śniadania fit i informacje o witaminie D3. Przeczytacie też relację naszego redakcyjnego kolegi z siłowni oraz poćwiczycie wspólnie z Olą Żelazo, naszą bohaterką z okładki! Zapraszamy do lektury!


czerwiec 2016:

- OTWÓRZ
W numerze: Wiemy, że jesteście aktywni! Daliście temu dowód 5 czerwca w parku Kusocińskiego w Olsztynie. A to za sprawą Pikniku Rodzinnego organizowanego przez „Fit Nie Fat”, „Naszego Olsztyniaka”, „Gazetę Olsztyńską” i Fundację „Przyszłość dla Dzieci”. Zdjęcia z imprezy macie okazję zobaczyć w tym numerze gazety. Tu także smaczne przepisy na grilla, a także z truskawką w roli głównej. Trenujecie? Też musicie dobrze się odżywiać. Nasz dietetyk radzi, co jeść przed i po treningu. Nie zapominajcie o ruchu. W poszukiwaniu aktywności pomocna będzie także nasza Gazeta, wiec zapraszamy do lektury!


kwiecień 2016:

- OTWÓRZ
W numerze: Pamiętaj, że dzień trzeba zacząć od śniadania, które da Ci energii na kolejne godziny. Kolejnye posiłki - obiad i kolacja też muszą być fit, więc u nas znajdziecie przepisy. Warto też skorzystać z trików, które przyspieszą twoją przemianę materii. O tym na str. 4. Jesteś kobietą o typie sylwetki jabłko? Zajrzyj na str. 18. Tam znajdziesz trening, który powinnaś wykonać przynajmniej trzy razy w tygodniu. Szybko zauważysz jak zmienia się twoje ciało. Dla osób, które podczas treningu chcą się także dobrze bawić, polecam materiał ze str. 24. Tam propozycje, które powinny przypaść do gustu. Poznaj też ludzi, którzy w aktywności znaleźli pasję. Ważne jest również przekonanie, że cel, który sobie stawiasz, jest do osiągnięcia. Brakuje ci motywacji? Pomocne będzie wsparcie naszej okładkowej bohaterki Natalii Gackiej. Zapraszamy do lektury!



luty 2016:

- OTWÓRZ
W numerze: Na pierwszym miejscu jest aktywność. Mniej cukru, soli i tłuszczu, więcej
błonnika, czyli warzyw i owoców oraz produktów zbożowych. Mamy nową
piramidę zdrowego żywienia. Sprawdź ją! Brakuje Ci czasu i zapominasz o jedzeniu? Pewnie wybierasz drogę na skróty, sięgając po słodkie lub słone przekąski. O tym jak przygotować
zdrowy, szybki i wartościowy posiłek do pracy, radzi dietetyk. W numerze także kronika sportowa, czyli najważniejsze wydarzenia 2015 roku. To bardzo kobieca sylwetka, na widok której mężczyźni mają maślane oczy. Gruszki cechują się wąską talią, krągłymi biodrami oraz pośladkami. Iloraz obwodów talii i bioder jest mniejszy niż 0,8. Jak panie o tej sylwetce powinny ćwiczyć? Radzi Ola Żelazo, instruktorka fitness.


czerwiec 2015:

- OTWÓRZ
W numerze: Poznajcie egzotyczną gruszkę. Na ostro w guacamole, na słodko w musie kakaowym, na słono jako pasta kanapkowa... Awokado daje nam wiele możliwości kulinarnych, a przy tym jest bardzo zdrowe! FIT znaczy smacznie - zobaczcie nasze przepisy. Chcecie popracować nad swoją sylwetką? Nie ma problemu! Pomogą wam w tym trenerzy personalni z olsztyńskich siłowni. Stare jak świat przysłowie mówi „Ruch to zdrowie”. Jego aktualność, podobnie jak innych powiedzeń przekazywanych sobie z pokolenia na pokolenie, nie straciło na znaczeniu, ale wymaga już korekty. Zdrowie to ruch, ale i też właściwa dieta. Dopiero oba te czynniki, bezgranicznie zależne od siebie, decydują o naszym zdrowiu. Jest to styl życia, od którego, jak głoszą naukowcy, aż w 50 procentach zależy nasze zdrowe funkcjonowanie.


marzec 2015:

 - OTWÓRZ
W numerze: Co drugi Polak ma nadwagę i zarazem co drugi stara się kontrolować, ograniczać ilość spożywanego jedzenia. Tak przynajmniej wynika z sondażu przeprowadzonego przez CBOS. Stosujemy diety, ćwiczymy, ale nie zawsze udaje nam się osiągnąć wymarzony rezultat. Odchudzanie bowiem zaczyna się w głowie. Na początek zadajmy sobie pytanie, dlaczego mamy nadwagę, skąd się biorą nasze problemy: czy musimy wyłączyć z diety produkty, przez które gromadzimy tłuszczyk, czy też chodzi o nasze emocje. Wiele osób w stresie zagląda do lodówki. Pamiętajmy też, że nieodłącznym etapem odchudzania nie jest tylko zmiana odżywiania, ale też sport. Nie zapominajmy o aktywności. Pamiętajcie, że jedzenie fit naprawdę może być pyszne i kolorowe, a ćwiczenia dopasowane do naszej formy. Wystarczy tylko wszystko przemyśleć, a czasem podpytać ekspertów. Z pewnością pomocna też będzie nasza gazeta.


Komentarze (0)

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB