Co jeść i pić podczas letnich treningów?

2016-07-29 14:30:29 (ost. akt: 2016-07-29 13:19:47)

Autor zdjęcia: pixabay.com

Podziel się:

Joga, aerobic, bieganie, cross fit. Moda na sport kwitnie. Wysiłek oparty na kilometrach biegu czy pływania, wymaga dobrej formy, wielu miesięcy treningów, a przede wszystkim dobrego odżywiania i nawadniania organizmu. Mięśnie nie dadzą rady bez dobrego paliwa.

Przed treningiem trwającym do godziny wystarczy pić wodę mineralną. Jeśli jednak wysiłek jest dłuższy, koniecznie trzeba zaopatrzyć mięśnie w cukier, a organizm w minerały, w tym antyoksydanty. Wsparcie suplementami dla sportowców podczas treningów czy zawodów jest niezmiernie korzystne dla formy i ułatwia życie – gotowe produkty są świetnie zbilansowane, mają dobry smak, no i można je przyrządzić dosłownie wszędzie. Również po wysiłku ważne jest, aby zjeść mądrze oraz jak najszybciej. Ekspertka radzi, aby zaraz po treningu zjeść garść rodzynek lub banana, natomiast do godziny po wysiłku trzeba zjeść pełnowartościowy posiłek.
newsrm.tv

Komentarze (0)

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB