Fit seks, czyli ćwiczenia na kondycję

2016-09-01 11:20:19 (ost. akt: 2016-09-01 13:30:55)

Autor zdjęcia: pixabay.com

Podziel się:

Na seks trzeba mieć po prostu siłę i dlatego powinniśmy dbać o naszą kondycję fizyczną. Dlatego warto przyjrzeć się prostym ćwiczeniom, które wpłyną na nasze zdolności erotyczne. Co z tego, że głowa chce, skoro ciało nie jest w stanie podołać igraszkom?

Dla niego
Przyciąganie kolan do klatki
Połóż się na ziemi. Nogi zegnij w kolanach, a stopy oprzyj płasko na podłoże. Ramiona połóż wzdłuż ciała. Chwyć rękoma za tylną część uda, przyciągnij kolana do klatki piersiowej. Dociągnij kolana do klatki tak daleko, jak dasz tylko radę. Plecy utrzymuj cały czas płasko.

Przysiad na jednej nodze
Najpierw oprzyj się o ścianę. Plecy, biodra, barki i głowa muszą jej dotykać. Prawą stopę zahacz o lewą łydkę, a ramiona wyprostuj przed sobą. Utrzymując taką pozycję, zrób przysiad na lewej nodze, a następnie powoli wróć do stania. Zrób całą serię na jednej nodze, a później na drugiej.


Dla niej
Unoszenie bioder

Najpierw połóż się na podłodze. Kolana ugnij, a stopy połóż płasko, Później unieś pośladki, tak aby ciało od ramion do kolan tworzyło linię prostą. Napnij pośladki przez 10 sekund i opuść je, nie dotykając ziemi. Ćwiczenie powtórz 12 razy.

Wypad
Twoje udo i łydka muszą być pod kątem prostym i zejdź w tym ustawieniu do klęku na jednym kolanie. Tułów prosto, dłonie na biodrach. Musisz wypchnąć biodra tak daleko do przodu, jak najbardziej potrafisz, utrzymując przy tym tułów w pionie. Następnie utrzymaj tę pozycję przez 20 sekund i zmień stronę. Powtórz ćwiczenie 10 razy.


Tekst pochodzi z Gazety dla CBA - kliknij

Komentarze (0)

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB