Naturalnie w naszej kuchni. TOP 5 suplementów

2016-09-02 17:39:24 (ost. akt: 2016-09-05 11:46:43)

Autor zdjęcia: pixabay.com

Podziel się:

Zauważalny stał się fakt, że wiele osób sięga po coraz nowsze suplementy. Z jednej strony bardzo dobrze, bo wzrasta świadomość, z drugiej często nie zwracamy uwagi na to, po co dlaczego i jak działa dany suplement.

Dużo bezpieczniejszą opcją jest postawienie na produkty, które znajdziemy w naszym domu, w kuchni czy ogródku. Poniżej podaje moje TOP 5. Kolejność jest przypadkowa.
Natalia Ulewicz, dietetyk kliniczny, Olsztyn



Przepis: Herbatka z imbiru
Parę plasterków pokrojonego drobno świeżego imbiru zalej szklanką wrzącej wody, przykryj na parę minut. Kiedy herbatka trochę przestygnie dodać 1 łyżeczkę miodu prawdziwego i parę kawałków mandarynki lub pomarańczy (można pominąć te dodatki, w przypadku chęci redukcji masy ciała, problemów z gospodarką cukrowo-insulinowa itp.). Herbatę pij ciepłą, ale nie gorącą. Doskonała w czasie przeziębienia, na stany reumatyczne, dodatkowo bardzo dobrze uodparnia organizm. Wystarczy pić jedną szklankę dziennie (nie przesadzaj z ilością) przez okres 6 tygodni. Po kilku miesiącach powtórzyć kurację. Wiele osób zauważa po tym u siebie brak przeziębień i bólów reumatycznych.


Komentarze (0)

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB