Jumping fitness i jazda na rowerze. Ruch i zdrowie!

2016-10-17 15:03:23 (ost. akt: 2016-10-17 15:24:37)

Podziel się:

Nie siedź w domu, bądź aktywny! Sprawdź nasze dwie propozycje!

Aktywność fizyczna pomaga zapobiegać nadwadze. Korzystnie wpływa na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne. Sport jest jednym z najskuteczniejszych sposobów zapobiegania chorobom cywilizacyjnym: cukrzycy i nadciśnieniu. Sport poprawia kondycję i ogólne samopoczucie. Wypróbuj swoich sił w dwóch naszych propozycjach!

Jumping fitness - rzeźbi ciało i w ekspresowym tempie spala kalorie. W czasie godzinnego treningu możemy spalić aż 800 - 1000 kcal. Usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia.

Jazda na rowerze lepiej, gdy trwa dłużej i jest mniej intensywna. Starajmy się więc pedałować w spokojnym, równym tempie - po prostej drodze ok. 15 km na godzinę. Najlepiej jeśli tętno wynosi: 115-150 uderzeń na minutę dla 30-latków, 110-140 dla 40-latków oraz 90-120 dla 70-latków.



Źródło: Agencja TVN/x-news.pl

Komentarze (0)

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB