100 dni na zmianę

2017-02-12 12:00:00 (ost. akt: 2017-02-12 15:51:50)

Podziel się:

"Pokaż mi progres" to akcja dla tych, którzy chcą zmienić swoje nawyki żywieniowe i pokochać aktywność. To szansa, by zrzucić zbędne kilogramy, popracować na sylwetką. Ośmiu uczestników podjęło wyzwanie i teraz dążą do perfekcji.

- Cała metamorfoza będzie trwała 100 dni - mówi Mateusz Wilczyński, trener, organizator akcji. - Wybraliśmy 8 osób, które poprowadzimy on-line oraz stacjonarnie. Spotykamy się 2-3 razy w tygodniu na siłowni. Przy aktywności szczególną uwagę zwracamy na technikę wykonywanych ćwiczeń. Każdy z uczestników otrzymał indywidualny plan dietetyczny dopasowany do swojej wagi, a także do celu, który chce osiągnąć. Wszyscy też mają idealnie dopasowany plan treningowy.
Akcja trwa od początku lutego. Uczestnicy dają z siebie wszystko. Mają przecież cel do zrealizowania. Podczas treningów pot leci, ale też nie opuszcza ich dobry humor.

- Połowa uczestników będzie robiła redukcję tkanki tłuszczowej, pozostali natomiast popracują nad masą mięśniową. Teraz potrzebna jest konsekwencja i motywacja, którą z pewnością będziemy się dzielić. Pomocne będzie też dobre planowanie, by znaleźć czas na trening i przygotowywanie posiłków, a to już klucz do sukcesu – dodaje Piotr Wojciechowski, trener, organizator akcji.
Podczas treningów nie jest lekko. Każdy z uczestników musi się zmierzyć z własnymi słabościami. Są ćwiczenia indywidualne i wyzwania grupowe.

- Osoby redukujące tkankę tłuszczową, oprócz intensywnych ćwiczeń na wolnych ciężarach i maszynach, wykonują dodatkowo interwały przemienne z tabatą. W ten sposób podkręcają metabolizm i do spalania tkanki tłuszczowej dochodzi nawet do 24 godzin po ćwiczeniach! Jeżeli chodzi o uczestników budujących masę mięśniową, to nie boimy się dużych ciężarów. Trenujemy na niższej liczbie powtórzeń, nacisk kładziemy na obciążenie. Staramy się używać głównie wolnych ciężarów - hantle, sztangi, ale w treningu hipertroficznym, używamy ćwiczeń dopełniających - rozpiętki na linkach wykonywanych na ławce skośnej czy ściąganie linek wyciągu górnego na plecy – dodają trenerzy.

Komentarze (0)

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB