Czym uzupełnić białko w diecie, kiedy nie przepadamy za mięsem?

2017-08-29 12:59:24 (ost. akt: 2017-08-29 13:17:47)

Autor zdjęcia: pixabay.com

Podziel się:

Białko to podstawowy element budulcowy organizmu, szczególnie ważny dla ludzi chcących poprawić sylwetkę. Aby dieta była zbilansowana, posiłki w niej powinny składać się z węglowodanów, białka i tłuszczu.

Najwięcej znajdziemy go w mięsie i rybach. Jednak białko to nie tylko drób, wołowina czy wieprzowina. Innym jego doskonałym źródłem są jajka, które możemy przyrządzić na wiele sposobów. Gdy produkty pochodzenia zwierzęcego nie wystarczą, warto sięgnąć po strączki. Do alternatywnych źródeł białka należą także sery, twarogi, jogurty, mleko. Dobra dieta powinna być urozmaicona i zbilansowana.
Zdjęcia pochodzą z x-bank gallery.



Źródło: Agencja TVN/x-news.pl

Komentarze (1)

Dodaj komentarz Odśwież

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. gff #2318012 | 188.146.*.* 31 sie 2017 19:06

    od jajek cholesterol jest wysoki

    ! - + odpowiedz na ten komentarz