EMS - trening pod napięciem

Artykuł sponsorowany

Podziel się:

Wystarczy jedna 30-minutowa sesja EMS w tygodniu, by wyrzeźbić sylwetkę i nabrać kondycji. Wypróbujcie trening polegający na elektrostymulacji mięśni. Będzie szybko, skutecznie oraz efektownie.

Podczas każdego ćwiczenia za pomocą impulsów elektrycznych stymulujemy 9 głównych grup partii mięśniowych jednocześnie. To sprawia, że trening EMS jest wyjątkowo skuteczny. Osiągamy maksymalne cele w minimalnym czasie i to w bezpieczny sposób. Efekty są widoczne z treningu na trening — przekonuje jeden z nielicznych licencjonowanych trenerów EMS w Polsce Michał Bałdyga. Dzięki elektrostymulacji EMS można poprawić wydolność fizyczną organizmu, zredukować tkankę tłuszczową i cellulit, zwiększyć wytrzymałość mięśniową, ujędrnić skórę, a nawet zmniejszyć ból stawów czy kręgosłupa. Kolejnym plusem jest zwiększenie efektywności ćwiczeń i skrócenie czasu treningu.

— Ogromną zaletą tego typu treningu jest brak ryzyka kontuzji. Każdy trening wykonywany jest pod okiem instruktora, który dba o bezpieczeństwo oraz monitoruje postępy i przebieg treningów. Trenujemy rzadziej niż tradycyjnie, bo tylko raz, maksymalnie dwa razy w tygodniu, ale trzeba pamiętać, że w jednym momencie pracują wszystkie mięśnie.Taka sesja równa się dwóm-trzem godzinom tradycyjnych treningów. Poza tym impulsy docierają do mięśni głębokich. Trening nie przeciąża stawów. EMS potrafi też efektywnie zredukować pokłady tkanki tłuszczowej z rejonów bioder, talii czy pośladków. W ten sposób ćwiczyć może każdy bez względu na stopień wytrenowania. Jednymi z głównych przeciwwskazań są: epilepsa, rozrusznik serca czy ciaża. Przyjdźcie i wypróbujcie możliwości tego treningu. Z pewnością na koniec poczujecie przyjemne zmęczenie całego ciała, a to znak, że zrobiliście dobry trening.

— Na miejscu każdy otrzymuje bieliznę treningową, na którą nakładamy kamizelkę z wbudowanymi elektrodami. Następnie trener podłącza do konsoli, która miarowo będzie wysyłać impulsy. Ustawia plan treningowy dobrany do możliwości osoby ćwiczącej i można zaczynać! Demonstrowane przez instruktora ćwiczenia są proste, bo to np. przysiady, uginanie przedramion, wykrok, spięcie brzucha. Mimo to można się zmęczyć. Na koniec czeka faza relaksacji, podczas której leżymy i odpoczywamy. Przyjemny impuls elektryczny przenika ciało uwalniając pokłady endorfin oraz działa kojąco na nasze mięśnie. Możemy modelować całe ciało lub też wybrać obszar ciała, nad którym chcemy popracować. Tworzymy spersonalizowany plan treningowy oraz pomagamy w kwestii żywieniowej. EMS polecany jest zarówno osobom, które do tej pory nie ćwiczyły, uprawiającym sport rekreacyjnie, jak i sportowcom wyczynowym.

To właśnie o treningi EMS w Fitfuture.pl urozmaicała swoje przygotowania do mistrzostw świata w fitness sylwetkowym srebrna medalistka Sylwia Taczała.

Skorzystaj z pierwszego darmowego treningu!
tel. 506 479 059
fitfuture.pl
Wyzwolenia 19, Olsztyn

Komentarze (0)

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB